- IMP. nimetati HARIASi uue reklaamitegelaseks ning eriline pressikonverents leidis aset 4. veebruaril.
- Suurelt tutvustati uuendatud “Raviv asja padja meik.”
- Uue reklaami teemaks on “Soovin kohtuda parima Sinuga,” kasutades loo “Masquerade”.
- 7. veebruaril toimub üritus “Soovin kohtuda parima Sinuga. -HARIAS ×IMP. Special POP UP-“.
- Üritusel on võimalus saada IMP. elu suuruses paneele ja HARIASi meeneteid.
- Rühma liikmed saadavad vaatajatele positiivseid sõnumeid, rääkides üksteise “auhinnadest” naljakas võtmes.
Täiesti uue suuna avamine IMP. nimetas HARIASi uueks reklaamitegelaseks. See eriline pressikonverents leidis aset 4. veebruaril, kus grupp tutvustas suursuguselt uuendatud “Raviv asja padja meik.”
Uus pakendikujundus rõhutab julgustavat talismanina fännide jaoks. “Soovin kohtuda parima Sinuga.” reklaam sisaldab nende laulu “Masquerade” ja selle eetrisse jõudmine on 5. veebruaril. Kõik grupi liikmed olid kohal ning jagasid oma mõtteid. Üks liige meenutas, et reklaami filmimine oli nagu muusikavideo ja teised liikmed saatsid vaatajatele positiivseid sõnumeid.
Samuti arutleti jututeemas “Parim iseenda uuendamine” ning igaühel oli huumoris peen ettepanek oma “auhinnade” kohta. Näiteks väljendas Yokohara soovi veeta mõnusalt aega Havai saartel, mis naerutas saali.
Lisaks toimub 7. veebruaril Tokyos, Hikarie saalis üritus “Soovin kohtuda parima Sinuga. -HARIAS ×IMP. Special POP UP-. Siin on võimalus saada IMP. elu suuruses paneele ja HARIASi esimest offline mälestuseseme. Fännid peaks jälgima nende viimaseid arenguid!
Uued huvitavad arengud: IMP. liitub HARIASiga uue reklaamitegelasena
Ülevaade
Innovatiivne grupp IMP. on ametlikult nimetatud HARIASi viimaseks reklaamitegelaseks, teatades sellest erilise ürituse käigus 4. veebruaril. Üritus tähistas nende uuendatud “Raviv asja padja meigi” suurt tutvustamist, esitledes värsket pakendikujundust, mis sümboliseerib julgust ja positiivsust fännide jaoks. Grupi uus reklaam, mis käivitub 5. veebruaril, sisaldab nende laulu “Masquerade” ja eesmärk on inspireerida vaatajaid vastu võtma enda parimat mina.
Uued omadused ja ülevaated
1. Toote omadused: Uuendatud “Raviv asja padja meik” lubab parandada naha heaolu, pakkudes niisutust ja sära. Selle disain peegeldab modernset esteetikat, kaasates noort sihtgruppi.
2. Turundusstrateegia: HARIAS kasutab IMP. populaarsust, et suurendada brändi nähtavust ning võtta kasutusele demograafilistele sihtrühmadele suunatud turundusstrateegia. Positiivse ja humoorika sõnumiga reklaamitee kõnetab laia sihtrühma.
3. Fännide kaasamine: 7. veebruari üritus Hikarie saalis Tokyos pakub ainulaadset võimalust fännide kaasamiseks, võimaldades neil interaktiivselt kohtuda grupiga ja saada eksklusiivseid tooteid, nagu elu suuruses paneelid ja erilised mälestusesemed.
Olulised küsimused kampaania kohta
1. Mis on uue reklaamistrateegia tähendus?
Laulu “Masquerade” integreerimine reklaami ei tõsta mitte ainult brändi mainet, vaid loob ka seose grupi muusika ja toote vahel, suurendades emotsionaalset sidet publikuga.
2. Kuidas uus toode vastab praegustele turusuundumustele?
“Raviv asja padja meik” vastab ilu tööstuse suundumustele, mis eelistavad mitmeotstarbelisi tooteid, mis ei paranda ainult välimust, vaid ka toetavad naha tervist. See peegeldab kasvavat tarbijate nõudlust toodete järele, mis ühendavad ilu ja heaolu.
3. Millised on oodatavad mõjud erilisest pop-up üritusest?
Pop-up üritus peaks arendama tihedamaid suhteid fännide ja brändi vahel, suurendades nii IMP.-i kui HARIASi lojaalsust ja huvi. Eksklusiivse juurdepääsu pakkumine kaubandusele ja live-interaktsioonide kaudu toimib tugeva turundusvahendina, et tugevdada kogukonna kaasatust.
Soovitatavad seotud lingid
Rohkem teadlikkuse saamiseks ilu tööstuse ja innovatiivsete turundusstrateegiate kohta vaadake Beauty Buzz.